StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Grupne terapije:

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Monday, December 14, 2009

Seansa br 10 - sedmi deo

Ispiranje mozga


Kako se kod ljudi razvije poremecaj anksioznosti? Jednostavan odgovor je da im je vremenom bukvalno ispran mozak od strane drugih ljudi i/ili zbog okolnosti u kojima zive. Kada cujete negativne komentare, kritike i izjave o vama, stalno, nanovo i nanovo - tokom perioda od mnogo, mnogo godina - vas mozak pocinje da veruje u sve negativne (i netacne) stvari koje cuje.

Ako ste stalno izlozeni, nanovo i nanovo, ispiranju mozga (cak iako je to suptilno), vas um pocinje da misli i veruje u ono sto cujete. Da, vama je ispran mozak (ili uslovljen) u stanje anksioznog poremecaja.

Dobra vest je, posto vam je bilo moguce isprati mozak u stanje anksioznog poremecaja, vama se moze isprati mozak (ili usloviti) u prevazilazenje tog stanja. Ovde imamo promenu u recima koja ce dovesti do promene u verovanjima i mislima.

Necemo vise ispirati mozak. Kroz terapiju, mi cemo oprati mozak od svog smeca iz proslosti, od svih negativnih emocija, zbunjenosti, straha, ponizenja, niskog samo-uvazavanja, depresije, negativnih uverenja i stetnih dogadjaja.

Mi cemo "oprati mozak" na POZITIVAN NACIN. Opracemo STARE negativne lazi iz naseg mozga i zameniti te STARE lazi sa novim, cistim, racionalnim mislima i osecanjima. PRANJE MOZGA je snaznije nego ispiranje mozga.

Kada dodju stare misli ispranog mozga, izazovite ih: Kazite sebi: "Ovo moze biti stara misao koja je dosla sa ispiranjem mozga... ali sada sam IZABRAO da operem moj mozak od toga. Ja sam izabrao da mislim razlicito. JA SAM IZABRAO da se osecam razlicito. JA SAM IZABRAO da idem novim putem. IZABRAO sam da idem zdravim putem. IZABRAO sam da operem moj mozak od starih lazi i popunim ga sa tacnoscu, istinom i pravilnoscu."

"Ja necu dozvoliti starim mislima/osecanjima ispranog mozga da nastave da me drze. Umesto toga, ja namerno biram da mislim i osecam razlicito. Ja biram DA OPEREM MOJ MOZAK i da mi bude cist i potpun."

Primetite da ako je moguce da nam isperu mozak da imamo automatske negativne misli, da kad operemo nas mozak, to ce nam otvoriti potpuno novi put razmisljanja i osecanja. To je zaista vise od jednostavnog prevazilazenja socijalne anksioznosti... to je zivljenje potpuno novog zivota koji ce vam doneti mirnocu, spokojstvo, mir i samopouzdanje. Svaka od tih osecanja boravi u nasem mozgu i terapija koju radimo - nas vodi u tom pravcu.

Nazad <<     Dalje >>

No comments:

Post a Comment

Followers