StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Poruke

Grupne terapije (ako želite da organizujete grupne seanse uživo ostavite poruku iznad):

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Friday, December 11, 2009

Seansa br 10 - sesti deo

Nije vazno koliko trenutno verujete. Ako pocnete sebi verbalno da ponavljate te izjave, naglas, svaki dan i nastavite da pojacavate te izjave "kretanja u pozitivnom smeru" onda ce ih vasa verovanja prirodno pratiti.

U jednom trenutku u mom zivotu, ja nisam mogao verovati ni jednoj od ovih izjava. Moj zivot je izgledao previse bled, i previse beznadan da bi verovao u ovakve izjave o sebi. Da sam znao da koristim ove izjave, "spusti ih u svoj mozak", kao sto cete vi to uraditi, to bi skratilo godine i godine moje socijalne anksioznosti. Ako uopste ne verujete u neku od izjava, to samo znaci da treba da je ponavljate i pojacavate u vasem umu. Ako uporno nastavljamo da je pojacavamo, ona ce postati ubedjenje, verovanje, i onda emocionalno verovanje ili osecanje. Pocecete da osecate to o sebi kako vreme bude prolazilo.

Sada, hajde da pogledamo koncept koji se zove "ispiranje mozga". Glavna poruka ovog prirucnika je da se ispiranje mozga desava u mnogim kontekstima. Jedan od razloga zbog kojih imamo socijalnu anksioznost je da su nam drugi ljudi, u njihovim sopstvenim obrascima misljenja, bukvalno isprali mozak da verujemo iracionalno ili neistinito o stvarima u vezi nas samih. Ali posto su nam isprali mozak da imamo ANT misli i osecanja o sebi, mi takodje mozemo isprati nas mozak i postati ono sto stvarno jesmo. Bez anksioznosti, straha, sumnji i brige. Procitajte sledeci prirucnik o ispiranju mozga:

Nazad <<     Dalje >>

No comments:

Post a Comment

Followers