StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Poruke

Grupne terapije (ako želite da organizujete grupne seanse uživo ostavite poruku iznad):

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Tuesday, January 26, 2010

Seansa br 13 - drugi deo

Drzite se dalje od zone sumraka
Idite u zonu mira


1. Kada se ne osecate anksiozno, vezbajte tako sto cete ici u "zonu mira". Vezbajte ovo kod kuce, u kolima, na poslu, kada ste sa drugim ljudima, itd. Cak iako se trenutno NE osecate anksiozno, vi ipak mozete izabrati da idete u ovu "zonu mira".

Ne morate da citate prirucnik da biste to uradili
Ne morate da slusate ovu traku
Ne morate da radite bilo kakvu relaksacionu tehniku

Samo kazite sebi "Ja cu sada izabrati da idem u moju zonu mira", izdahnite duboko i fokusirajte se na ovaj mir na moment ili dva. Ako mozete vizualizovati, zamislite mirno mesto ili mesta. Opustite vase misice i opustite se.

Kao i sa svime, ovo nece funkcionisati savrseno prvi put kada to budete radili, ali sto vise budete vezbali, to cete vise imati kontrolu nad OSECANJIMA ovog mira i spokoja.

2. Kada se osecate anksiozno, kazite sebi da ste odlucili da odete u vasu zonu mira. Koristite iste korake kao ove iznad i vizualizujte ako mozete. Kao sto vec znate, ako anksioznost vec postoji, odlazak u vasu zonu mira ce biti tezi i zahtevace duzi period vremena nego ako je ne ne bude. Ali vi to mozete uraditi i OSETITI ako nastavite vezbati i ako ne odustanete.

Vi zelite da mozete da kontrolisete vasu sadasnju anksioznost tako sto cete izabrati da odete u vasu "zonu mira". Vezbanje ovoga kada niste anksiozni ce vam olaksati da odradite to kada se osecate anksiozno. Ovaj drugi metod traje duze, naravno. Ali to ce se desiti, i vi cete moci da kontrolisete i OSETITE mir ako nezno nastavite sa time.

Zapamtite, mi zelimo da OSETIMO mir gde god da smo, i u bilo kojoj situaciji da se nadjemo.

Zato, kazite sebi (izaberite) da odete u "zonu mira". Ima kad ce to bolje funkcionisati nego neki drugi put, ali ako nastavite da to radite, vi cinite napredak bilo da ste svesni toga ili ne.

Osecanja ce se pojaviti. Njima treba duze da se pojave u teskim situacijama. Izaberite da idete u ovom smeru. Izaberite da idete u zonu mira.

Mozete da vidite kako se "spori govor" "opustanje" i "zona mira" uklapaju zajedno. Dok vezbate na sva tri metoda, u vama ce rasti OSECANJE mira i spokoja.

Ovaj mir i spokoj je vas, desava se u vasem mozgu, zato ga prihvatite i uzivajte u njemu i dozvolite mu da procveta i poraste.

Nazad <<     Dalje >>

No comments:

Post a Comment

Followers