StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Grupne terapije:

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Tuesday, January 26, 2010

Seansa br 13 - peti deo

Vidjenje sadasnjosti


Mi imamo moc da izaberemo i zivimo nasu sopstvenu stvarnost. Zato sto imamo slobodnu volju, mi mozemo IZABRATI, BIRATI MOGUCNOSTI, OSTATI GDE JESMO ili cak OGRANICITI SEBE.

Mi imamo kontrolu svih nasih izbora, jer su svi oni unutrasnji. Svi oni postoje unutar nasih sopstvenih misli.

Ja mogu IZABRATI da budem slobodan od proslosti.
Ja mogu IZABRATI da budem slobodan od mojih starih ogranicenja.
Ja mogu IZABRATI da budem ja sam, novi ja, bolji ja, ja nesputan nijednim osecanjem ili raspolozenjem iz moje proslosti.

Ja nisam ogranicen mojom prosloscu, osim ako izaberem da me ona ogranici.

Umesto toga, ja sebe vidim da idem napred i dalje. Ja vidim sebe da se penjem uz stepenice sadasnjeg trenutka. Ja vidim svaki korak kao kretanje prema ostajanju u sadasnjem trenutku.

Ja vidim sebe kako rastem srecniji i zadovoljniji sa svakim korakom koji pravim.

Slika u mom umu je mir i vedrina. To je takodje i slika istine i realnosti.

Posto sam izabrao da zivim u sadasnjem trenutku, ja ne trebam da vucem za sobom proslost.

Proslost je prosla, ja sam je oslobodio, i ona vise nije deo mene.

Vidim da je odlebdela, nestala u oblacima i oslobodila potpuno moj duh i moj zivot.

Ja sam uvek slobodan kada oslobodim proslost, stare negativne emocije, sputavanja i ogranicenja koja pokusavaju da me bace u okove.

Ali ona nisu uspesna.

Ja BIRAM da zivim u sadasnjem trenutku i ja biram ovog novog mene u ovom novom danu u novom zivotu koji stvaram za sebe.

Ja zatvaram moje oci i vidim sadasnjost. Sadasnjost je uvek slobodna i bez ogranicenja.

Ja sam snazan u sadasnjosti. Ja sam zdrav u sadasnjosti. Moja snaga je u sadasnjem trenutku.

Sadasnjost je moj zivot. Nije dobro da mislim o proslosti ili buducnosti jer oni ne postoje.

Zato, moj fokus je na sada - na danas - na ovaj trenutak. Moj fokus je na sadasnjost. Ja mogu videti sebe, rasirenih ruku, prihvatajuci danas i sadasnji trenutak.

Sadasnji trenutak je moj trenutak. On pripada meni.

Ja vidim sebe kako prihvatam sadasnjost.

Ja odbacujem nemogucnosti proslosti ili strahove buducnosti.

U sadasnjosti, te misli ne postoje. U mojoj sadasnjosti, ja sam uvek slobodan.

Ja mogu uvek ziveti u sadasnjem trenutku. Ja ne treba da se vracam u proslost. Ja ne treba da idem u buducnost. Ja pravim moj izbor da zivim srecno i zadovoljno u mom sadasnjem trenutku.

Sadasnjost uvek postoji i ja biram zadovoljstvo, snagu i samopouzdanje danasnjice.

Kako se ja fokusiram stalno na sadasnji trenutak, ja rastem snazniji i mirniji. Mirnoca me sustize i ja je prihvatam i uzivam u njoj.

Kako moja paznja ostaje u sadasnjosti, moj mir, moja snaga i moja moc se povecavaju.

Nema vracanja za mene. Pobeda je u sadasnjosti. Pobeda je u mom miru. Ja biram moj mir. Ja biram moj spokoj.

Ja biram da zivim u sadasnjosti, gde ja mogu biti srecan i spokojan.

Nazad <<     Dalje >>

2 comments:

  1. najbolji prirucnik!tako sam propustila lijepih treutaka u zivotu,tj.bila sam im prisutna ali nisam uzivala u njima jer sam mislila na ogavnu proslost ili beznadnu buducnosti. ode sav zivot pored nas,dok mi razmisljamo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, најбоље године су само прошле поред нас, а ми их се нисмо дотакли. Били смо осуђени на затвор без пресуде.
      Јерина.

      Delete

Followers