StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Grupne terapije:

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Friday, February 12, 2010

Seansa br 17 - drugi deo

Sledeci prirucnik ce vam pomoci da mozete da oslobodite bilo koji zakopan ili potisnut bes. Zove se "Oslobadjanje negativne proslosti". Imajte na umu da sve sto treba da radite je da date vasem umu dozvolu da oslobodi negativne potisnute emocije. Nakon sto to uradite idite da radite nesto drugo. To je sve sto treba da radite.

Bilo kako, citajte ovaj prirucnik svaki dan, odredjeno vreme, dok ne osetite promenu u odnosu na vasa osecanja u vezi proslosti. To znaci da cete se vi jos uvek secati svega sto vam se desilo dok ste bili mladji, ali ce doci vreme kad nece biti negativnih emocija povezanih sa time. To je cinjenica ali vise ne morate da osecate bilo koju negativnu emociju.

Sta sam mislio pod tim? Meni su se desavale neke vrlo negativne stvari dok sam bio dete. Nije bilo dana da nisam bio kritikovan, ucutkivan ili obezvredjivan. Nikad nisam mogao imati svoje misljenje jer sam uvek bio u krivu. I zbog tog siledzijstva takvog intenziteta, ja nisam tada mogao uzvratiti. Zakopao sam sav svoj bes, godine i godine toga, jer nije bilo moguceg nacina da budem asertivan dok se to desavalo. Tako mi je kao odraslom moja dilema postala kako da nastavim izvan proslosti, tako da vise nema tako negativan emocionalan uticaj na mene. A resenje za ovu dilemu je da dozvolim da moj um otpusti sav moj potisnut bes.

Ovaj proces uvek zahteva odredjeno vreme, i vi morate istrajati sa njim. Pravljenje izjave samo jednom nece "napraviti trik". Ali ako prelazite preko prirucnika svaki dan, dok ne primetite neke promene, bicete na pravom putu. Mi ne zelimo da budemo zadrzani zbog zakopanog besa unutar nas. To je nas motiv i zato dozvoljavamo nasem umu da to otpusti. Ponovo, mi ne oprastamo nikom i nikom se ne izvinjavamo. Moramo ovde brinuti o svom zdravlju, nasem sopstvenom napretku i nasem sopstvenom zivotu. Ako smo imali traumatsku proslost, to nije nasa krivica. Ali mi zelimo da nastavimo izvan proslosti tako da mozemo da uzivamo u nasem sadasnjem zivotu, danas.Sledeci prirucnik se zove:


Oslobadjanje negativne proslosti
Grljenje pozitivne i izlecujuce buducnosti

Ja prihvatam sebe onakvog kakav jesam.

Ja imam mnoge dobre kreativne talente koje mogu koristiti da pomognem drugima i sebi. Taj stari, emocionalni prtljag iz proslosti me moze samo vuci nadole, tako da ga ja odbacujem.

Ja biram da zivim u ovom trenutku i da budem srecan i zadovoljan. Kad sam srecan u sadasnjem trenutku, to garantuje da ce moja buducnost biti srecna.

Ja odustajem i oslobadjam svu negativnost iz proslosti, bez obzira kako duboko je zakopana u mojem mozgu.

Ja prihvatam sebe onakvog kakav jesam, znajuci da ja idem putem da postanem zdraviji.

Bilo koja misao, secanje ili iskustvo iz proslosti koje tisti moj mozak danas i izaziva kocenje mog napretka - ja ga otpustam, oslobadjam i odustajem od toga. Ja odustajem od bilo cega sto je zakopano u mojoj proslosti sto me danas cini nesrecnim.

Ja cu duboko udahnuti, opustiti moje misice, osetiti mir i spokoj i osloboditi sve negativne emocije iz proslosti. Ja oslobadjam negativna osecanja koja sam potisnuo u proslosti. Mogu da vidim da mi samo stete.

Ja ih oslobadjam i pustam ih da odu. Gledam kako potpuno nestaju u vazduhu.

Negativna osecanja i emocije me mogu samo pritiskati i izazvati mi probleme. Zato biram da idem napred. Biram da idem napred sa bistrim umom.

Ja oslobadjam sve negativne emocije iz proslosti i ja disem u pozitivnoj moci moje mirnoce. Ja prihvatam moju mirnocu.

Ja sam oslobodjen sramote, zbunjenosti i krivice iz proslosti. Ja potpuno oslobadjam te negativne emocije i otpustam ih. Ja dozvoljavam mom umu da ih prirodno oslobodi.

Ja biram da idem napred u moj mir, moje zdravlje i bistrinu misli. Dok zatvaram moje oci, mogu videti moja stara negativna osecanja kako se uzdizu iznad mene i kako nestaju u vazduhu.

Vise me nece vezivati sramota, zbunjenost ili krivica. Vise nisam zarobljenik tih negativnih emocija. Sve sto one rade je da me zadrzavaju, cine me nesrecnim i cine moje misli konfuznim i iracionalnim.

Ja otpustam te negativne emocije iz proslosti. Moj um ih oslobadja sada, ovog trenutka. Kako ih ja oslobadjam, moj um oseca mir, sve vise i vise.

Ja sam izabrao mir, spokojstvo, razumevanje i samopouzdanje. Ja sam izabrao da odrastem snazan i zdrav. Ja se oslobadjam okova koji su me drzali toliko dugo. Ja prihvatam dobro, bolje i predivno. Ja prihvatam racionalnu istinu koja lezi preda mnom.

I tako, ja se okrecem od starih reakcija iz proslosti, i ponovo, oslobadjam se od njih. Sve stare negativne emocije nemaju vise izbora - one moraju otici. One ne mogu postojati u mom umu zajedno sa mirom, snagom i samopouzdanjem.

Sramota, krivica, zbunjenost i osecanja poraza su nista drugo do nacina da me zadrzavaju. Ja ih oslobadjanjam. Ja ih otpustam. Ja prihvatam sebe i moje izlecenje. Ja dozvoljavam mom umu da radi na pozitivan nacin, za moje dobro i za moje zdravlje.

Moja snaga dolazi sada, u sadasnjosti, dok oslobadjam sve moje negativne emocije i namerno dozvoljavam mom umu da bude zasicen sa racionalnim, realisticnim i zdravim emocijama.

Dok ja popravljam moje gledanje na zdravlje, pocinjem da osecam mir, snagu, samopouzdanje, moc i jasnocu. Ovo osecanje mira i sigurnosti je vec u meni i rasce vremenom.

Ja sam u dodiru sa mojim mirom, mojim spokojom i mojom mirnocom. Unutar mog mira je izlecenje i moc. Ja ih prihvatam kao deo mog novog zivota. Stare, negativne emocije mi ne mogu stati na put. Ja samo prihvatam ovaj mir, moc, samopouzdanje i lecenje. Te emocije su mnogo mocnije nego bilo sta drugo iz moje proslosti.

Unutar mog mira, ja mogu pronaci sebe. Ja mogu pronaci moju svrhu u zivotu. Mogu pronaci odgovore na sva moja pitanja. Unutar moje tisine i mog mira, ja mogu pronaci moj novi zivot.

Zato ih prihvatam: mir, moc, spokoj, snagu, bistrinu uma i svrhu. Oni su moji.

Nazad <<     Dalje >>

No comments:

Post a Comment

Followers