StatCounter

Prevazilazenje socijalne anksioznosti (socijalne fobije) korak po korak Ovaj blog je prevod terapije za socijalnu anksioznost. Preveo sam je volonterski, amaterski, sa audio traka. Ovo sto vidite ovde je potpuno besplatno. Imam samo jednu molbu za sve vas: Pisite o ovome na forumima gde je tema socijalna anksioznost, o ovoj terapiji. Pomozite da i drugi ljudi saznaju za ovo. Sto vise ljudi bude spaseno od socijalne anksioznosti, tim bolje!

Grupne terapije:

Beograd: bgdcbt@groupmail.c om, bgdcbt@gmail.co m
Podgorica: 7wazari@gmail.co m
Niš: soc.anx.nis@outloo k.com

Wednesday, February 17, 2010

Seansa br 18 - prvi deo

Dobrodosli na seansu br 18. serije Prevazilazenje socijalne anksioznosti korak po korak. Prva polovina seanse je relaksaciona verzija zone mira koja pojacava ovaj koncept koji ste vec naucili. Druga polovina seanse je relaksaciona verzija "Vidjenja sadasnjosti". Koristite ova dva dopunska dela po potrebi da unesete duboko u um te koncepte i osecanja mira.

---------------------------------------

Pronadjite neko vrlo lepo i prijatno mesto. Samo se opustite i udahnite vrlo duboko i spokojno. Neko mesto na kojem se osecate relaksirano i prijatno. Neko mesto na kojem vas nece gnjaviti svakidasnje brige sveta, i svakidasnja buka sveta. Primetite da pocinjete da se sada relaksirate. Kako koristite rec koju ste izabrali, pocinjete da padate sve brze u mir i sigurnost i vrlo lep, prijatan i prirodan mir.

Mozete osetiti spokoj kako sada ide gore i dole kroz vase telo. Mozete osetiti protok mira kako ulazi unutra i napolje i oko vas i kroz vas. Vi ne pokusavate da dodjete do ovog mesta, to se samo desava kako se vi opustate. Otpustite i prihvatite. I sada se mi samo opustamo, cak i dalje na tom kaucu, fotelji, krevetu, ili gdegod da ste. Mi dozvoljavamo sebi da budemo mirni, mi dozvoljavamo sebi da budemo spokojni. Mi dozvoljavamo sebi da budemo spokojni.

Vi primecujete da tonete dublje i dublje i dublje u sopstveni mir, u sopstveni spokoj, u sopstveno samopouzdanje i u sopstvenu vrlo neznu moc. Unutar vaseg mira je velika snaga, velika moc, spokoj je vrlo, vrlo snazan.

A u spokoju je mir i u ovom vrlo mocnom miru je snazno samopouzdanje i vrlo, vrlo snazna moc.

Sada zelimo da mozemo da pomerimo ovaj divni mir i osecanja koja imamo i jos osecanja mira napolje u prakticni stvarni svet. Tako cete probati, kada budete spremni, koristeci tu rec koju ste izabrali da smirite sebe, da podsetite sebe kada ste u prisustvu drugih, kada ste u situaciji da znate mogucnosti izazivanja anksioznosti. Da cete koristiti rec koju ste izabrali da sebe smirite. Da vas mir pocne da struji, tako da mozete smanjiti nivo negativnih emocija koje smo vec preokrenuli nazad.

Vasa pozitivna moc, vasa pozitivna snaga i ovaj mir koji razvijate, iz dana u dan, jace nego bilo koju negativnu emociju, ukljucujuci anksioznost. Mir je jaci, spokoj je jaci. Mirnoca, blagost koji zive tamo u vasem spokoju su vrlo mocni i vrlo snazni.

Kako vi idete u zonu mira, kako idete u mod mira, kada ste u javnosti ili okruzeni drugim ljudima, primecujete da imate vise kontrole nad sobom nego sto mislite. Ova zona mira je nesto sto ce morati biti uvezbano, to je nesto sto cete morati da uradite ponavljajuci, pojacavajuci sebe sa tim pozitivnim, sa tim spokojnim emocijama. Svaki put kada koristite ovaj metod, svaki put kad namerno idete u zonu mira, ove stvari postaju jace, bolje, efektivnije i mocnije u vasem zivotu i u vasem umu.

Ova zona mira u koju ste odlucili da idete u bilo koje vreme dana ce rasti i prosiriti se. Zona mira je vasa, zona mira pripada vama, moze se koristiti bilo gde, ne mora biti ogranicena na ovu traku. Ne mora biti ogranicena na vasu spavacu sobu, ne mora biti ogranicena na vasu kucu. Vi imate zonu mira unutar vas, zona mira je u vasem umu. Vas mir, vas spokoj, vase samopouzdanje je uvek sa vama gdegod idete i u bilo kojoj situaciji da se nadjete. Mi sada dozvoljavamo nasem umu da pojaca ovu ideju tako da mozemo stvarno osetiti ove mocne i pozitivne emocije spokoja, mira i samopouzdanja. Vasa zona mira je vasa, vasa zona mira se moze koristiti kada zelite da je koristite, vasa zona mira ce porasti i postati jaca, sto je vise koristite i pojacavate u vasem zivotu svaki dan.

Ja sam odlucio da zivim unutar moje zone mira. Ja sam odlucio da dozvolim mojim osecanjima sigurnosti, spokoja, mira i samopouzdanja da kontrolisu moj zivot. Ja sam namerno odlucio da podsetim sebe kadgod to treba da odem u moju zonu mira.

Ja prihvatam moju zonu mira. Ja ne moram da se borim da odem u nju. Moram da se naslonim, opustim, duboko udahnem i jednostavno prihvatim ovaj mir i citavu ovu zonu mira u kojoj sam odlucio da zivim.

Moja zona mira je jaka i u njoj sam siguran i svaki put kad je koristim, postaje snaznija i mocnija kako ove reci tonu dublje i dublje u moj um. Moja zona mira je vrlo mocna. Vrlo je smirujuca, vrlo je mirna i donosi samopouzdanje i moc u moj zivot.

Ja osecam sada ovaj mir, ja osecam sada ovaj spokoj, ja osecam sada ovu moc i samopouzdanje koje dolazi sa tim, vrlo prijatna, prirodna moc. Ja biram da zivim unutar moje zone mira bez obzira gde se desi da budem, jer moja zona mira zivi u meni.

Lecenje zapocinje kad prihvatim sebe. Zato prihvatam sebe takvog kakav sam i sta sam sada. Ja prihvatam sebe kakav sam jer je orihvatanje zlatni put za izlecenje. Ja prihvatam sebe bas onakvog kakav sam danas. Ja sam ljudsko bice i postoje delovi mog zivota koje zelim da promenim. Postoje delovi mog zivota koji mi izazivaju nevolje i poteskoce. Ipak, to nece promeniti unutrasnje mene. Ja prihvatam sebe onakvog kakav sam danas. Prihvatajuci sebe, ja otvaram vrata mom napretku i izlecenju.

Zato, ja se relaksiram... Uzimam dubok udah i mirno se relaksiram. Nema nista lose u meni, unutar sustinskog mene, moje licnosti. Ja prihvatam sebe, probleme i sve, jer sto vise prihvatim, postajem jaci.

Prihvatanje je mocan proces. Kad prihvatim sebe, ja otvaram vrata za promenu. Kada otpustim i prihvatim, nastaje metamorfoza u mom zivotu, moc izlecenja koja pocinje da protice kroz mene. Kad prihvatam sebe kakav sam, sve ostalo sto je dobro, mocno i pozitivno, dolazi prirodno i potpuno na svoje mesto.

Zato prihvatam sebe ko sam danas. Kako prihvatam sebe, ja pocinjem da se menjam i da rastem. Prihvatanje otvara vrata izlecenja i moci.

Bez prihvatanja, postoji samo opiranje i borba iz proslosti. Ja prihvatam sebe ko sam jer kako prihvatam sebe, ja postajem nova osoba. Izlecenje je u mojem prihvatanju. Moc je u mom prihvatanju. Moje prihvatanje dozvoljava da to pluta oko mene sa prirodnim izlecenjem, sa prirodnom sigurnoscu, sa prirodnim samopouzdanjem.

Ja prihvatam sebe jer ja to zasluzujem. Ja prihvatam sebe bas onakvog kakav sam, tako da mogu krenuti napred, u miru, spokoju, snazi i samopouzdanju. Prihvatanje je kljuc i jezgro mog napretka. Ja prihvatam sebe i dozvoljavam ovaj prirodni put da se izroni. Ja prihvatam sebe tako da mogu nastaviti napred. Prihvatanje je moja snaga i moja moc. Ja prihvatam sebe i dozvoljavam sebi da se promenim.

Moc, snaga i samopouzdanje koji leze u mojem mirnom prihvatanju su jaci nego sto sam ja svestan i pocece da rastu, bolje i jace i mocnije, svaki dan.

Prihvatanje je vrlo aktivan proces. Prihvatanje je vrlo aktivno iskustvo. Prihvatanje nikad nije pasivno. Prihvatanje nije reaktivno. Prihvatanje je vrlo proaktivan proces, tako da sto vise imam problema i svega ostalog, to manje se borim protiv sebe i manje sebe mucim. Vise cu moci da napredujem.

I moje negativne emocije. Te negativne emocije ja ne zelim da imam. One nece imati izbora nego da se smanje i nestanu. Moje pozitivne emocije i osecanja, moja zona mira je uvek jaca od mojih negativnih osecanja i negativnih misli.

Dakle, ja prihvatam ko sam ja. Ja sam dobra osoba koja zeli da raste i da postane bolja. Ja prihvatam sta se sada dogadja u mom zivotu. Odlucio sam da se ne borim protiv toga. Znam da ako to prihvatim, umesto da se borim, negativne emocije ne mogu rasti. Zato ja prihvatam, jer prihvatanje cini da se moj rast desava brze. Prihvatanje je mir i harmonija. Ja lebdim, ja sam u zoni mira. Idem u smeru za koji znam da je najbolji za mene. Borba, bitka i opiranje cini da se moja anksioznost rasiri i eksplodira. Zato, sada, ja prihvatam. Jer prihvatanje, stvarno prihvatanje, smanjuje anksioznost.

Moja paznja je na sadasnjosti, moje fokusiranje je na dobrim i pozitivnim stvarima koje mi se danas desavaju. Moj um ide u bilo kom smeru, u koji ja dozvolim da ide. On moze da ide ka brizi, ili moze da ide ka miru. Ja biram da ide ka miru. Aktivno prihvatanje mi pomaze u kretanju prema miru, aktivno prihvatanje mi pomaze u kretanju prema mojoj zoni mira.

Ja sam u protoku kada prihvatim. Znam, da kada sam u protoku, idem u pozitivnom smeru. Kako ostajem fokusiran na sadasnjost, mogu nauciti da aktivno i lakse prihvatim ovaj mir. Aktivno prihvatanje oslobadja veliku moc unutar vas. Ja prihvatam mir, spokojstvo, protok. Ja prihvatam sadasnji trenutak i radost koja je u njemu. Ja prihvatam da me protok vodi u pravom smeru. Zato se zavalim, opustim se i samo pustim. Ja prihvatam ovaj mir i protok u mom zivotu. I biram da dozvolim da to proradi. Moja zona mira protice unutar mene i vrlo je snazna.

Ja se mogu fokusirati na moj mir i osetiti protok kroz mene vrlo lepo. To je energetski, to je motivirajuci ali je i blag mir. Pomaze mi da prihvatim i da zivim u sadasnjem trenutku. Sve moje stare brige i misli su u proslosti. One su gotove, zavrsio sam sa njima. Ja im okrecem ledja i odbacujem ih. Ja sam u sadasnjosti. Ja mogu prihvatiti mir, ja mogu prihvatiti protok i ja mogu biti u ovoj divnoj zoni mira.

Zona mira donosi samopouzdanje, moc i snagu. Ja prihvatam taj mir, tu moc i tu snagu. Ovde nema borbe, nema opiranja, nema bitke. Umesto toga, ja prihvatam ovaj mir, ja prihvatam moju zonu mira i dozvoljavam joj da raste cak i jace i protice prirodnije kroz mene.

Ja sam odlucio da idem napred. Stare stvari iz moje proslosti su u mojoj proslosti. To su stare lazi koje su mrtve. Ja ih necu pokupiti ponovo. Ja se necu vratiti nazad na staro djubriste i igrati se u prljavstini. Ja biram da idem napred. Ja biram da idem u moju zonu mira. Ja biram moju snagu, moj spokoj, moju mirnocu i moju moc.

Ja nisam samo OK. Ja se osecam pun samopouzdanja, miran i mocan. Moja moc dolazi iz mojeg mira. Moj mir, ova zona mira koja zivi u meni, raste jace svaki dan. Moj fokus je sada na prihvatanju, na danas, na vrlo pozitivnom protoku moje zone mira.

Moja paznja je usmerena prema proticanju sadasnjeg trenutka. Kada sam u protoku, ja osecam mir i moc. Ja prihvatam ovaj mir prirodno. Ovaj mir je dar. Ja ne moram da se borim za njega, ne moram da ga zasluzim, ne moram da se borim za njega. Ovaj mir vec zivi u mom umu. Sve sto treba da uradim je da ga prihvatim. I ja prihvatam moj mir.

Ovaj mir je moj. Ovaj mir i zona mira zive unutar mene. Ja im mogu pristupiti svaki put kad tako odlucim. Sto im vise pristupam, jaci postaju. Omoguceno mi je da budem u mom miru. Ja osecam taj vrlo pozitivan protok. Krecem se napred. Ja prihvatam to i protok ide prirodno.

Mir i protok su moji. Uvek su bili moji i sad ih prihvatam potpuno. Nestaju dani pitanja, borbe i opiranja. Ja prihvatam i rastem. Ja prihvatam i idem napred. Jednostavno je cinjenica, nema vise raspravljanja. Doslo je do ovog. Ja prihvatam. Ja biram da zivim unutar moje zone mira. Ja biram spokoj, snagu, sigurnost i samopouzdanje. Kao rezultat, moj citav zivot se menja.

Nazad <<     Dalje >>

1 comment:

  1. Nikad nemojte da odustajete! Samo pojacavajte pozitivno ramisljanje i vezbajte redovno,verujte u uspeh...Nemojte meriti kako napredujete iz dana u dan,samo vezbajte redovno...Uspeh DOLAZI!

    ReplyDelete

Followers